Nog maar een paar plaatsen beschikbaar voor de 2-daagse workshop

Home

Workshops Gratis trainingen Over mij Blog Ervaringen Direct aanmelden voor de business boost workshop Login

Wat heb je nodig voor jouw bedrijfswebsite

marketing Mar 19, 2018

Een website bouwen? 10 minuten werk! Een goede website bouwen? 10 uur werk of nog langer.

Toen ik heel erg lang geleden begon met het bouwen van websites, was dit lastig en vereiste veel specifieke kennis. Uren programmeren met allerlei rare codes om een zin op de juiste plek te krijgen, het plaatje wat beter uit te lijnen en dan elke keer via je 56K6 modem uploaden naar het internet.

Vroeger werd een website gemaakt met een ander doel dan nu en dan praat ik niet over het technische gedeelte, maar over wat een bezoeker te zien kreeg. In de begin tijd van het internet kon je relatief weinig plaatjes gebruiken om maar te zwijgen van filmpjes. Je belde in met een modem en kon dan vaak minuten lang wachten op dat ene plaatje.

Een website was dan ook eigenlijk niet meer dan een digitale brochure van een bedrijf of product.

Nu willen mensen interactie, filmpjes, games, forum of tips en trucs krijgen voor het oplossen van een probleem.

Daarom is ook de vraag, doet jij website wat het moet doen? Dat is in eerste instantie bezoekers naar je site krijgen en daarna informatie verkrijgen van de bezoekers van je site.

Je wilt namelijk graag deze bezoekers op een later tijdstip nog kunnen bereiken.

Een goede website maken is met de materialen van vandaag de dag steeds makkelijker. Een simpele website maak je al met wordpress en eventueel in combinatie met leadpages.

Deze website is bijvoorbeeld gemaakt met kajabi en ik kan je zelfs een flinke korting geven als je via deze link start met Kajabi (Je kan het zelfs een paar weken gratis proberen)

Daarnaast is het heel erg van belang dat de uitstraling van je website overeenkomt met je target audience. Jouw target audience moet zich namelijk aangesproken voelen bij het zien van de website. Zo ziet je website voor kinderen van 12-15 jaar er anders uit dan een website voor CEO's van multinationals.

Dus kijk een goed naar jouw website en oordeel of deze:

  • Interactief is;
  • Er informatie wordt gegeven voor het oplossen van het probleem van de klant;
  • Je namen en mailadressen kan krijgen;
  • Overeenkomt  met je target audience.

In de business boost week en de saca-methode gaan we hier nog dieper op in.

Close

50% Complete

Bijna klaar!